lindholmlinnea

2013-02-06
09:28:56

Onsdag 2013-02-06
Träningen gick åt helvete igår, magen var inte alls med mig, men jag försökte men passet vart katastrof. Körde med anna, hon kämpade och jag hjälpte henne med olika övningar och så och hon gjorde bra ifrån sig. åkte hem duschade och sov, men det gick inte över, vi åkte till max också. Sånna dagar då magen inte funkat kan jag verkligen inte ditta och datta med maten. jag måste äta ordentligt och inte ha så stränga krav, som jag i vanliga fall kör med. Jag är så less på allt det här, all skit. ont i magen, knölen på foten och ständigt gör ont när jag går utan sula, mm. Jag är fan 17 år och ska inte ha dessa problem. blir arg och helt förvirrad men framför allt arg, och trött. för att jag inte orkar.
Kommentar:

Vi med våra krämpor som två gamla gummor :( Ledsen jag blir att höra att det börjat strula för dig också, krya på dig !! <3

2013-02-06 @ 19:17:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: