lindholmlinnea

2013-10-24
22:27:44

Actic city Eskilstuna
Jag har aldrig tränar på ett så bra gym. Jag har aldrig köns mig så välkommen på ett gym som jag gör nu, jag är så glad att jag började träna på actic när set öppnade januari 2013. Jag är så glad att jag skaffade mig en personlig tränare som jag idag har grym kontakt med och som alltos får mig på fötter, som alltid stöttar oavsett. Och som jag idag kör pass med, som vi båda får    Ut något av. Jag är så glad att jag kommit så långt med min träning, passen jag kär nu är två timmar långa,  jag har förvisso aldrig tränat så hårt i hela mitt liv, men jag orkar och det gör mig så glad. Vart hade jag varit idag utan actic? Utan marie? Utan actic personal? Jag har aldrig i hela mitt liv känt mig så välkommen på ett gym förut. 
Tack för mig.
godnatt 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: