lindholmlinnea

2013-10-16
09:54:50

Onsdag
Skolan just nu, segt som bara den, längtar till ett skapligt bröst och axel pass efter skolan, ska bli så sjukt skönt, träningen går så sjukt bra just nu, är så jävla lycklig.
Det funkar verkligen för mig att planera mina dagar och ta de lugnt, veta vad jag ska göra och bara köra gärnet. Känns sjukt bra just nu. och jag har blivit starkare som människa för att jag låter inget komma i vägen för mig längre, jag känner bara att dom personer eller saker som inte är bra för mig kan jag utesluta, jag är så pass stark nu faktiskt. Saker som jag aldrig trodde jag skulle klara av har jag idag klarat. Så allt i mitt liv går framåt och jag mår sjukt bra.

Planer för helgen, ska sitta barnvakt hela fredagskvällen och där få lite körkortsplugg gjort också, på lördag blir dagens träning simning med en kompis, armar och intervaller på gymmet, och sedan söndag rygg. Det blir träning på söndagen för att jag hinne rinte med träningen på fredagen för Jag kommer direkt från praktiken när jag ska hämta barnen på dagis.
Dagens mellanmål: två ägg. Hade inga förberedelser alls imorse när jag vakna så kokade 4 ägg så tog jag med mig två, bra proteinkälla och samtisigt blir man bra mätt på ägg.
Frukosten idag bestod av två äggmackor, en kiwi keso och lite müsli. Inte det vanliga men de va slut på kvarg och jag hade ingen större lust att äta gröt utan kvarg, de både ser ut och smakar skit.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: