lindholmlinnea

2013-10-30
22:25:50

Glad
Det är så kul att få sms och höra att folk tycker man är duktig som tränar och äter sunt. Jag får kommentarer som "jag förstår inte hur du orkar vara så duktig". Men grejen är att det handlar u inte om att vara duktig på något sätt, det handlar ju om att jag tycker det är kul, så fruktansvärt kul att träna, köra till max, och sen äta nyttigt efter. Man mår så bra, och kroppen mår bra. Man blir aldrig sjuk för att man får i sig bra mat, man rör på sig och mår bättre och bättre. Muskler är inte bara till för att vara stark, det har med hållning att göra och det är viktigt. Dels är det viktigt med ryggmuskler för att inte få ont, man kan sträcka på sig o se stolt ut, magmuskler är också viktigt för att kunna hålla upp di själv, rulla tillbaka axlarna och gå med stolthet människor, gå inte o häng med axlarna de är inge bra.
 
Jag är så lycklig. Imorgon ska jag äta proteinpankakor till frukost har jag bestämt. Älskar att ha lov, man har så mycket tid till allt.
adjöss
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: