lindholmlinnea

2013-10-08
11:32:13

Tisdag
Träningen går sjukt bra, vilket tryck jag har och diciplinen på att inte småäta eller äta godis går bättre och bättre.
 
I helgen testade jag mma fitness, det var ett väldigt givande pass, sjukt jobbigt och en riktigt utmaning. Jag har tagit det lugnt hela helgen, vart i västerås med mamma, vart med amanda och ätit hotellfrukost och pluggat, det är det min helg har bestått av och jag är nöjd.
 
Jag har blivit mindre stressad sen jag började tänka "vad är det värsta som kan hända" och ta två djupa andetag och bara andas. Jag måste bättre, känner mig gladare och känner mig mer motiverad till att gå upp på morgonen och ta mig igenom dagen. Men det bästa som finns är ändå att komma hem efter ett träningspass, äta kvargplättar, duscha och gå och lägga sig. den känslan slår inget. och jag är nöjd över att jag tagit ett beslut som att vara nykter fram till jul, inte äta godis, bullar eller kakor och verkligen köra gärnet nu för att jag vet att det kommer att vara värt det i slutet.
folk får gärna kalla mig tråkig eller vad dom vill, jag bryr mig faktiskt inte när det gäller mig själv, jag ska lyckas med det här. Dom får säga vad dom vill om min träning. Det handlar om massor, det här är små mål i mtt stora mål som jag nännde i föregående inlägg. det handlar framför allt om att jag måste lära mig diciplineramig själv, alltså att jag inte bara ska gå o småäta när jag vill utan att jag håller mig till fasta måltider. är jag sugen på något får jag tugga tuggumimi helt enkelt.
 
Det här är ändå mitt val, det är jag som valt att ta bort alkohol och socker i tre månader.
Men jag ska inte ljuga om att säga att jag inte längtar till jul. 24 december. Längtar till knäcken och till skinkan, och allt det andra. Och det ska hända mycket tills dess!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: