lindholmlinnea

2011-12-18
17:17:40

Ärenden
Gjorde några ärenden med mamma, letade gran men hittade tyvärr ingen som passade. köpte lite saker osv. vi var på växthuset och köpte blommor typ. så hittade jag en jätte fin julklapp till farmor och mormor, så dom var jag bara tvungen att köpa, thats it.

Sedan när jag kom hem slog det mig att detta är den första julen utan dig farfar, och jag förstr bara inte. det har inte slagit mig ännu att du är borta. jag kommer aldrig mer att få se dig igen, det gör så himla ont. hela jag bara sjunker. allt bara faller isär. kan inte köpa julklappar till dig, kan inte göra någonting som har med dig att göra, för du finns inte med oss.

Men du kommer alltid att vara där, jag kommer alltid att ha dig med mig. älskade farfar
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: