lindholmlinnea

2011-12-03
09:19:46

Besvikelse!
Jaha, då har man gått upp i onödan. De skickade ett sms och sa att dom hade jätte mycket på jobbet och att de var tvungen att avboka denna tid också, nu har vi bokat in oss tre gånger, men men, sånt händer. Väldigt tråkigt brara.
Sitter iallafall och äter frukost nu, en avokado och vanilj yoghurt med bär i, riktigt gott! Det är ingen idé att gå och lägga sig igen, för ska endå springa ner på stan och vid klockan 10 och köpa en skjorta jag la undan igår, ska ha den idag och lite så.  Hinneräven packa lite, de är ju inte mycket man ska ha med sig!

Ska bli kul faktiskt, ser fram emot det.  Vet inte alls hur många vi blir, på pappas sida är släkten ganska stor. Men ska bli kul att träffa dom!

Om jag har något att dela med mig av senare så skriver jag då, annars får ni ha en riktigt rolig lördag! och till mestadels söndag, kommer hem vid klockan 18. tills dess, have a good time!

Så ser båten ut vi ska åka med, heter Birka Paradise!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: