lindholmlinnea

2011-12-28
00:15:17

Det år som varit


Januari 2011.
Har inte så mycket att säga om denna månad. Det var inget speciellt med den.



Februari 2011.
 Trodde för en gångs skull att farfar skulle bli bra vilket han aldrig blev
De var fortfarande tråkigt ute och jag kommer ihåg att jag längtade som fan till sommarlovet.
jobbig månad.


Mars 2011.
Svin dålig månad, Farfar tog ett sista andetag och jag tappade fotfästet helt.



April 2011.
Fortfarande inte komit över Farfar, kämpade i skolan, då gick jag bara i nian, var blond.


Maj 2011.
Det var snart sommar, och vi började bygga pool.


Juni 2011.
Tränade som en idiot, varje dag konstant, mitt liv gick ut på att träna .


Juli 2011.
Fyllde bland annat år, det var sommarlov och livet lekte, umgicks för det mesta med min vän anna, vi var mycket i borsökna, men tog även en sväng till sundbyholm och hade skit roligt!  på denna bild är vi dock inte så seriösa, mest en skämtbild!


augusti 2011.
Började gymnasiet, ny klass, nya människor. festade rätt bra i början, men har lugnat sig nu. hade inte ritigt hittat mitt själv, kände mig vilsen, visste inte vart jag hörde hemma, gjorde saker utan att tänka. hade fortfarande inte lärt mig hantera sorgen efter farfar.  


September 2011.
Månad 9 i kalendern, umgicks mycket med hanna, det var en bra tid. Då var då, nu är nu, det finns absolut inget dåligt med det. är glad att hon är hon.


Oktober 2011.

Drog till egyptem lämnade allt här hemma, vilket jag idag kan ångra. Men nu är de som de är.


November 2011.
Började tänka väldigt mycket, lite för mycket. Allt föll isär och jag kunde tyvärr inte stoppa de. gjorde saker som jag idag ngrar jätte mycket, men tiden förändras och vi med den. Färgade även håret mörkare.


December 2011.
Mår fruktanvärt dåligt denna månad, dte är första julen utan farfar och jag är svagare än någonsin, letar och letar men hittar aldrig mig själv. Det händer massa runt omkring och jag känner att allting är så ovärt. Denna månad blir jag även Brunett.
Det är jul, nyår och reor överallt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: