lindholmlinnea

2011-12-06
19:19:42

Maria Kay!
Sa i tidigare inlägg att jag var trött, ja det var nog ganska så bra gissat, för när jag kom hem somnade jag vid tre sedan so sov jag till halv sju då pappa kom in och sa att det var mat, det var den skönaste powernap på länge, har längtat så otroligt efter det, och där kom den. Dock, när jag vaknade trodde jag att jag skulle till skolan, men de är ju en annan sak.

När jag hade vaknat och gick ut i köket har mamma köpt 3 stycker krämer från märket Maria kay, en dag och nattkräm, rengöring och en spot-kräm. Satan vad bra, för mina grejer var precis slut!

Är jag jobbig om jag skriver om snön? för dom som skriver om snön på facebook är antingen: DET SNÖAR, OHH!! :D eller så är det: fan vad alla ska skriva om snö hela tiden, vi har fattar att det snöar, okej?

Men grejen är att båda är precis lika jobbiga. så låt det vara istället, snart är de en ny sak som spammas på facebook. själv tycker jag att det var mysigt imorse när jag gick til skolan, fick en mysig känsla lixom, det var lite mörkt och ändå så vart det ljus av snön. jag gillar de, men de är kallt som fan.. de är väl nackdelen i allt.

Just nu var det allt jag hade att säga faktiskt, ska ta tag i mitt liv, städa mitt rum och plocka lite, inte bara sova!



Trött osv..




Tyckte detta var värt att ta kort på när jag gick hem från skolan. Mysig bild!!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: