lindholmlinnea

2011-12-26
18:45:13

Mellandagsrea
Vart nerskjutsad av min kära moster till stan idag, och Nej, jag shoppade inget alls idag, hittade inget. Det var utplockat men fortfarande jätte mycket folk. Sedan tänker jag att det är roligare att vara först med den nys kolektionen, än att vara sist med den gamla, det kommer ju nytt till våren! var nere med johanna, vi tog en fika på waynes, mys.

Innan det var min lilla kusin, moster och kent här, fick presentkort på Stadium! skitbra! de tackar jag för! har ju planerat att köpa massa träningsgrejer nu när jag ska sätta igång och köra gärnet, när jag slutat hosta..

Men nåväl, Ska på Ansiktsbehandling imorgon vid klockan ett, sedan ner på stan med min vän linn, trevligt!

Gulle!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: