lindholmlinnea

2011-12-27
22:23:32

Shopping!
Jag och pappa tog en lunch på Akropolis, Sedan bar det av mot Face & Body det var nog det skänaste jag varit på, min hy är som ny! Det tog ca 1 timme och 20 minuter och lätt värt det!

Gick sedan mot stan och mötte upp linn, glömsk som jag är glömmer jag mina produkter hos henne som gjorde ansiktsbehandligen, så snäll som linn är skjutsar hon dit mig så hämtar vi dom och sedan ner mot stan igen.

På stan hittade jag endast nödvändiga prylar, såsom rakhyvel, den gammla har tyvärr gått sönder så en sådan införskaffade jag mig. En öggonskugga trillade också ner i påsen även en silver kedja. sedan begav vi oss till tuna P, där vart de mer shopping, Införskaffade mig ett par äckligt snygga skor, in love! en parfym, och sådant stuff!!




Något jag även måste tillägga, något lite roligt, var att linn platsade grymt bra nedanför "porten" för i hennes nacke står de carpe diem, och ovanför dörrkarmen, hihi!

Kommentar:
#1: linn den snyggaste liber.

dagen var väl behövlig! underbart att få spendera tid med dig och gaash, vad bra jag passar bra in under dörrkarmen! puss L

2011-12-29 @ 14:58:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: