lindholmlinnea

2011-12-20
12:40:55

Skolan!
Sitter och försöker få allt klart, för på torsdag är det lov, de ska bli himla skönt!

i vilket fall som helst fick jag ett ryck när mamma och pappa var hos grannen igår, så jag ställde migoch gjorde knäck, de går fort och smidigt, inte för att det är så lätt att lägga smeten i dom där små formarna, men de gick bra. med tanke på att mamma och jag gjorde knäck i söndags, och dom är nog snart slut, så jag gjorde lite till.

Idag försov jag mig till halv åtta, en halvtimma iinnan jag ska gå, men konstigt nog är jag inte ett dugg stresad, haha, knatade iallafall iväg till skolan vid åtta, det var jullunch helt okej mat. träffade även pappa, han undervisade el-eleverna, konstigt nog. kul att träffa honom.

Nu hjälper jag mathilda med branschuppgifter, måste kila.

vive ama ride
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: