lindholmlinnea

2011-12-21
20:13:33

sparkling stars and shining anger
Satte mig precis och kollade på glee! gjorde klart precis allt som skulle vara inlämnat idag, kändes skönt. viserligen kanske det vart en aning slarvigt. men det är ju en annan femma.

Hur som helst så är det avslutning imorgon, rikigt skönt, ser fram emot julafton, jullovet, nyårsafton. skönt att bara vila upp sig! Dagen har bara varit almänt slapp, få de saker gjorda som skulle vart gjorda för länge sen.

Min lärare tog in mig i ett grupprum idag och sa något till mig, som stämde så himla bra. Hon är den första som har lagt märke till det. Hon vet, hon känner och hon ser. Hon såg rakt igenom mig. De har ingen annan gjort, hon vet. Jag visste inte vad jag skulle säga, både hon och jag visste att det var sant.

nemen god jul osv! haha

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: