lindholmlinnea

2011-12-22
09:04:06

to make you feel my love

God morgon!

Jag är jätte tidig, bussen går inte fören om en halvtimme och jag är helt klar, man kanske skulle städa lite? ne, sparar dte till sen tror jag. den som väntar på något roligt vänta aldrig för länge.. -.-

Idag ska jag ta mig iväg till skolan på avslutning, sedan åka ner med samt och kika lite i city, ta en lunch och mysa, kanske träffa frida en stund. får se hur de blir, får ta dagen som den kommer helt enkelt, brukar bli bäst så, eller så blir de inget alls. återstår att se! De blir nog superbra!

kanske ska möblera om lite? har lust att göra lite skilnad, men är svårt i ett så litet rum som mitt. jaja, det löser sig!  som alltid!

Man kan ju inte li bra på alla bilder.  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: