lindholmlinnea

2011-11-22
17:20:41

jag och brasor funkar fan inte

luktar rök i hela huset och jag är besviken på mig själv, att jag inte ens kan tända en brasa? hallå?
ne inte i hela huset kanske, men i vardagsrummet.. aja, whatever.. everybody makes mistakes, everybody had does days. hahah låten!!!!

ska äta snart, mår nte alls bra, jag har jätte ont i min mage, jag vet inte vad dte beror på faktiskt.. har haft det sedan jag började gymnasiet.. kanske är stressig? sätter för mycket press på mig själv? jag vet inte, men iallafall.
ska nog snart uppdatera till pro, möjligtvis. slipper dessa reklamer och då kommer bloggen att heta www.lindholmlinnea.se  (klicka inte på länken) istället för blogg.se får se hur de blir.

HAHAHA en ganska rolig sak som hände i sklan idag.. mina byxor sprack ?!?!? vafan lixom?
samt satte på en låt och jag skulle sätta mig över en stol, då sprack dom, dom orkade inte hålla inne allt längre. hahha!! herre gud..

men om jag inte har något att komma med senare så hörs vi imorgon.


 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: