lindholmlinnea

2011-11-25
23:21:16

Ledig fredag med en fin vän!

Äntligen sätter jag mig ner med en ansiktsmask och tar det lugnt!

Vaknade halv ett idag, skönt när man är ledig, åkte ner till stan och träffade Matilda, lunchade på bamboo city, fikade på smak! asgott!! Fick med mig hem en ganska så snygg t-shirt och en piercing till örat, vart riktigt bra faktiskt!
när ag kom hem var klockan ganska mycket, fick i mig lite kinamat sedan så åkte mamma och pappa ner till stan och skulle träffa några vänner, jag sätter igång och städar hela huset, vart klar för en timme sen och nu har jag äntligen duschat. började 18:30. känner mig sjukt duktig, gör det självklart inte gratis! ;)

Lite läskigt att jag hör massa ljud där uppifrån, är lite rädd, men det är nog bara farfar som hälsar på skulle jag tro!

sitter framför tv:n med min lilla kissemisse brevid mig och brasan är tänd! haha vad vuxet det lät..

Tack för en jätte mysig dag Matilda!!♥

tröjan får ni se imorgon, orkar inte visa nu.

Haha, när vi stog inne på smak skulle matilda belata sin iste och börjat plötsligt tjuta av garv, när jag fatta så skrattade jag också, haha.. :(



bjuder på en rätt så skön bild


"hästskon" som de kallas. piercingen til örat



Kommentar:
#1: matilda

HAHAHAHA, började skratta igen. shiiit vad kul det var! men fatta om hon hade märkt det före mig...snacka pinsaaaaaamt!!

tack för dagen kompis!<3

2011-11-26 @ 02:01:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: