lindholmlinnea

2011-11-20
17:23:17

tired of this shit
Jag tror att ingen förstår hur dåligt jag mår över min kropp. nu tänker ni usch vilket deppinlägg, men jag har ju faktiskt inte tvingar er att läsa!
Jag ska ändras, jag ska. Försöker och försöker. Tränar, tränar och tränar, äter inte lika mycket nu, utan sägr stop efter första portionen, försöker ta bort kolhydraterna, men de är inte lika lätt när man går i skolan. man måste få i sig kolhydrater, jag vet, äter de en gång per dag, och de är då i skolan. på kvällen ersätter jag de med keso som inehåller protein. Jag har snart tränat i ett och ett halvt år och det har inte blivit någon skillnad. blir så jävla trött. fattar inte varför.

dessutom så var jag hhos skolsköterskan, man går ju dit typ för att kolla synen osv ni vet. standard saker. då frågade hon lite hur jag mådde och hur jag trivdes med mig själv, och jag sa då de här med vikten, och det skulle inte alls vara farligt för mig att åg ner typ 10 kg, för jag skulle endå ligga på det bmi som är normalt. så det är inte skadligt, så de är väl bara köra på ännu hårdare.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: