lindholmlinnea

2012-04-10
20:40:26

Minishopping

Slutade tidigare idag, eller egentligen inte, men föredrar att göra engelskan hemma, så den ska jag göra snart faktiskt! Men innan det hann jag med en runda på stan sen skulle jag vara barn vakt!
Jag har gått och kollat på en jeansväst i evigheter, och idag hittade jag den perfekta, kärlek vid första ögonkastet. så den fick följa med hem, när jag endå var på så bra humör fick en ansiktsmask och skrubbhandskar följa med hem också! Man får dunderlen hud!! Men man får inte glömma att smörja in sig efter!



Passar på och drar shoppingen från NY också. Det blev inte alls mycket, inte så mycket som jag hade förväntat mig..

De här + Viktoria Secret body grejer som luktar mango, helt förälskd.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: