lindholmlinnea

2012-04-26
19:58:09

Nationella prov och vila

Vaknade av mig själv då jag två kvällar i rad har lagt mig vid 10, sömn behöver alla, speciellt dom som tränar. Iallafall så laddade jag upp med en bamsefrulle innan nationella vi hade 08:30 imorse, skulle skriva en uppsatts på 300-600 ord, råkade skriva 800. Avdrag där då! så går det när man inte tänker sig för, ajabaja!

Vilade idag med tanke på att jag är helt slut i kroppen, mina ben vill inte göra som jag säger så jag tränar imorgon istället då jag tog vila idag. Ska även ut och äta med Nathalie imorgon, Grappa eller Tapas blir det, om det nu finns bord. Har ring hela dagen men som vill ju inte svara..

Iallafall så kommer ett resultatsinlägg imorgon. Tjoflöjt

Proteindrink+havregrynsgröt, omega 3, en halv banan och en kiwi



Mina nya skor! satan vad snygga dom är

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: