lindholmlinnea

2012-12-30
11:14:55

slutet på något gammalt början på något nytt
 
2012 är snart förbi och ett nytt år väntar. 2013 ska bara handla om mig och min träning, det 't mitt nyårslöfte, och inte dricka så j*vla mycket alkohol. Låter som att jag dricker varje helg, så är det dock inte. Utan bara kanske gå på dom viktiga festerna, när det är födelsedagar eller så, inte dricka "bara för att". Sattsa på träningen, stenhårt.
 
Har laddat upp med nytt protein med smak av päronsplitt, nya träningskläder. och skaffat mig en gratis provvecka på actic, det nya gymmet jag ska börja på. Ser sjukt mycket fram emot det. Det är träningen och jag 2013.
Lägger killarna på hyllan ett tag, risken då är ju att dte kommer någon när man minst anar det. vad gör man då liksom? får vi se då, de löser sig. Man får ta ett steg i taget.
 
Jag ska göra 2013 til mitt "hälsoår".
 
 
Kommentar:
#1: Olivia

Tänkte köra på samma spår!! Träningsår:)

2012-12-30 @ 22:19:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: