lindholmlinnea

2012-02-28
20:58:46

About life and training

Blir så glad när jag hör människor jag läser min blogg och ger mig fina ord som handlar om min träning och att jag gör bra ifrån mig! Det får mig att bli vilje stark och köra ännu hårdare på passen! guld till er! ♥

Praktik idag! käkade frulle som vanligt, kessella vid elva, lunchade på donken med matilda och lina, dock hade jag med min egen lilla omelettsallad, ni vet. Man kan ju inte käka hamburgare och pommes när man kör såhär hårt. Hut gott det än skulle vara med en cheesburgare och strips.

Men som sagt, efter praktiken, var hemma vid halv fyra tror jag! Fixade lite, sedan somnade jag helt plötsligt, gick upp vid fem och då var det bara att pallra sig iväg till gymmet! Gick riktigt bra, crosstraining 30 minuter snabbt! överkropp och sen gick jag 10 minuter på slutet. När jag kom hem käkade jag världens godaste kyckling som jag gjorde när jag kom hem och brysselkol och morötter! goooottt!!!!

och hör på maken, sen ville mamma gå ut och gå, det slutade med att vi sprang! så idag är jag jätte nöjd med min prestation!! 
 
Tack för mig och keep working!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: