lindholmlinnea

2012-02-20
08:40:04

Bad updatee

Inte vart så bra uppdatering på sistonde, men har inte tränat sen i torsdags så har inte haft något att skriva om,
Fredag- början på lov, började sådär..
Lördag- åt kebab. DÅLIGT!
söndag- städade

Idag, ska jag köra ett dubbelpass, ett nu vid 9, lugn kondition. Sedan styrka på eftermiddagen! Åt kesella lika a boss till frukost, mina krompiller och en omega 3. nu är det bara att köra när an har tid!


Kesella är som konsistens gräddfil, finns olika fetthalter. jag äter den med minst fett, 1 % det finns också något som heter kvarg som är ännu bättre som jag äter också, de är ungefär samma sak som kesella bara att dte är 0.3 % fett i, och det är ännu bättre! man blandar med lite fun light, fint mellanmål!



Hallonkesella- denna dör jag för. Den är så himla god skulle kunna äta hur många förpackningar som helst, haken är att det är 10 % fett i den, lite mycket faktiskt! dock kanske jag kan äta de som "godis" på fredagar eller nått. God som satan är den iaf!

Kommentarer:

sv; nej nej de är verkligen inte gjorda :D det är mina egna! men tack så jättemycket (a)

2012-02-20 @ 16:35:20

kesella är ju asgott att ha färska hallon till, blir som en mysig efterrätt! fast rätt mättande så man orkar ju aslite :D

2012-02-21 @ 13:49:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: