lindholmlinnea

2012-02-23
17:51:57

Besviken på mig själv
Jag går inte ner som jag ska, jag vet inte vad jag gör fel. Vart så arg så jag traskade med bestämda steg mot gymmet, SPRANG ca 5 kilometer=35 minuter och crosstrainade i 22 minuter. Var röd som en tomat i ansiktet när jag gick hem, och svettig och jätte äcklig. Men nu har jag duschat, ätit lite kvarg och gjort mig i ordning för att möta några kopisar! så nu är jag glad igen! :) tuuuumen upp!

måste ta tag i mig själv nu!!!

ha en jätte bra kväll! sover hos hanna tonight!!


Kommentarer:
#1: Göran

Det är väl för att du bygger så mycket muskler pluttis<3

2012-02-25 @ 17:11:54
#2: du vet, emma edh, hon den grymma i thailand

JAG SAKNAR DIG OCH DU SKA VETA ATT JAG TROR PA DIG TILL HUNDRA! never give up! jag ska stotta dig tills slutet av allt! puss finaste

2012-03-02 @ 08:24:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: