lindholmlinnea

2012-02-14
18:44:14

Bild beskriver mer än ord, så här har ni. Min alla hjärtans dag


Min alla hjärtans dag spenderade jag med min gulle Matilda på Smak café, åt en cheesecake, damn vad gott de var. Men det kunde ha varit lite mindre då jag vart proppmätt.. Men det var himla gott och himla fint sällskap! Kunde nog inte blivit bättre.


Träningen:
Måndag, körde överkropp + svinslö kondition. Ingen kommentar..
Tisdag: tränar inte alls idag. Fortfarande sån j*vla treäningsvärk, fattar inte. Taggar till imorgon då jag ska köra ben och 1 timmes kondition och ben. Har inte så mycket mer att säga, tack och hej.
Have a nice day, or night.. sweethearts
Kommentar:

vad är det i glaset på den översta bilden? :)

2012-02-15 @ 22:56:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: