lindholmlinnea

2012-02-16
08:09:40

I will never give up

Käkade frukost för ca 10 minuter sen, Det vart riktig gröt idag, med några sötmandlar i och så protein drinken och för en gångs skull så åt jag faktiskt "riktig" gröt, där man har havregryn, häller lite vatten över och sen in i mikron 2 minuter. anledningen till att jag går upp såhär tidigt då jag börjar 12:10 är för att jag ska träna vid 09:00, Ska bli skönt att för en gångs skull träna på morgonen, självklart kör jag enligt schmat efter skolan också! Det skippar vi inte!

Vid elva ska jag möta upp Matilda på stan och så ska vi lämna ett brev till praktikplatsen vi ska vara på V. 9-10. Ska även försöka hinna med att köpa omege 3 då dom är slut, sen så ska jag köpa med mig hem krom-tabletter. Kul att testa något nytt! detta är inget farligt utan är något som kroppen behöver och så minskar de söt/söckersuget vilket kan vara riktigt bra för mig nu, då jag är jätte svag för bakelser, godis, kakor. EVERYTHING! sÅ de ska bli intressant!

Ska börja göra mig lite i ordning osv! Vi hörs senare!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: