lindholmlinnea

2012-02-13
09:38:01

Måndag!
Börjar måndagen med en promenad till skolan, som alltid. skönt! Skönt med sovmorgon till 09:30 istället för att börja 08:30, gick upp vid 07:20 och käkade frulle, gröt + en banan. Gick sedan och la mig igen och somnade lite halvt om, skönt! gick upp 40 minuter innan jag skulle gå, fixade till mig lite och drog. Sitter nu i skolan har ca 3 lektioner idag, skönt!

Ska byta Träningsdag, ska igentligen köra ben idag och överkropp imorgon, men byter så jag kör överkropp idag så att benen får vila, därför att jag känner av träningen från igår. Musklerna måste få vila också osv. Men Iallafall ska sätta igång med skolarbetet nu! ser fram emot träningen sen!

~When you feel like quitting, remember why you started.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: