lindholmlinnea

2012-02-04
12:07:11

Och jag går i dagar i tröjan du hatar

Har värsta jävla basen som spelar "tröjan du hatar" för mig medans jag städar mitt um och möblerar om till standard. Det blir bästa så.

Efter jag städat klrt, typ om 10 min, beger jag mig ner mot gymmet och kör ett pass där, kondition 1 timme, + kondition. Ska stå på crosstrainern en timme och sen ska jag gå på bandet i ca 90 minuter, men så länge orkar jag nog inte.. 2 ½ lite mycket.

Middagen igår på grappa med mor och bror var mysig, Filmen efter också. Somnade så gott vid halv två, gic upp vid 10 idag, käkade 2 ägg + banan. Och nu skajag snart dra ner och träna.

Ikväll blir det att fira två vänner som fyllt år! Kul!

Satt och pratade om NY igår på grappa, längtar så jag spricker!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: