lindholmlinnea

2012-02-29
09:06:36

POWERWALK 35 min

Vaknade vid åtta av ett sms, jag skulle kunna ha valt att ligga kvar och sova tills nu, men jag pallrade mig upp på med träningsskorna och iväg på en PW i 35 minuter! känns skitbra! Sitter just nu och äter frukost! havregrynsgröt, proteindrink & frysta bär. Väldigt gott faktiskt!! och självklart  kromtabletterna & omega 3!!

Ska snart hoppa in i duschen, duscha av mig och sen göra mig i ordning. Jag går till praktiken idag, igår tog jag bussen, slö som jag är.. 

Förresten, så igår när mamma och jag var ute, så körde vi utfallssteg utför en backe., Det känns i röven idag kan jag säga! Men det tar vi possitivt!!

Nu hoppa jag in i duschen! Ha en bra dag! För det tänker jag ha! så taggar vi till 1h kondition idag på eftermiddagen!!

Kommentarer:

haha oj du är hälsosam du!

2012-02-29 @ 09:18:33
#2: Micha

Nämen :-D Tack själv för att du klickar dig in :-D

2012-02-29 @ 09:34:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: