lindholmlinnea

2012-02-12
17:22:59

söndag
ute och gick en timma på förmiddagen, fuskade lite med frukosten och åt rostat bröd. Kunde istället ha käkat gröt och protein. Dåligt av mig, kör hårt som fan i veckan med maten osv. Körde body pump med min mor från halv fyra - halv fem. fick sedan skjuts till gymmet så kör jag en och en halv timmes kondition! Ni får nog vänja er vid att detta kommer bli en träningsblogg, Ni väljer själva om ni vill läsa eller så, upp till er. men ja, fram över handlar det om mig och hur jag tar mig till mitt mål, har sagt att jag ska gå ner ca 12 kg, kanske är det mycket tycker ni, men den märks ju sen fall det blir något kvar av mig eller inte, kommer iallafall inte sluta som kissie och käka barnmat osv. Nu kör vi iaf, står på crosstrainern och har 30 minuter kvar. Tjing
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: