lindholmlinnea

2012-02-16
21:20:18

TAGGAD
Jag somnade taggad till träningen imorse igår, och vaknade exakt lika taggad! så käkade gröt sen drog jag ner till gymmet, sprang och hade mig! sedan duschade jag och gjorde mig i ordning. gick och lämnade ett CV på coop sedan gick jag till stan, köpte nya omega tre tabletter och krom. Krom tabletterna tar bort socker suget, värt att testa iaf! då jag hela tiden är extremt godissugen... 

Andra passat idag följde min vän anna med på! Det gick bra faktiskt! körde kondition i början, sen triceps och sedan rygg! sedan sprang vi lite till. Riktigt nice!

Ser dock inte så gott ut på bild. men men

Kommentarer:
#1: Myran

Ser gott ut =)

2012-02-17 @ 08:49:30
#2: molly

jag har frågestund på min blogg, ställ gärna en fråga! du får en länkning när jag svarar på frågestunden!

2012-02-18 @ 11:40:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: