lindholmlinnea

2012-02-25
13:03:00

to the top
Jättedålig uppdatering på sistoned, eller missade en dag. men i fredags var det vila, och jag vilade med gott samvete med tanke på att jag kört ett dubbelpass denna vecka. Jag och Hanna har iaf sovit hos Linus och till idag sov Jag hemma hos Hanna. SKa även göra Det inatt. JA åter till träningen, inte alls någon bra frukost idag, en fullkornslimpa med 2 ost skivor med 28% fett i. Tränar idag, sprang ca 30 minuter fort. Sedan 60 minuter crosstraining, vilket resulterar 90 minuters kondition idag. Om ca 3 veckor har vi bip test i skolan igen efter förra gången. Sprang upp till level 8 förra gången. Vilket var bra, men jag sattsar hårt som fan och jag vet att jag kan göra bättre ifrån mig! IKväll är det 50-års fest, blir ca 70 sedan åker jag till Hanna! Vi hörs imorgon! Keep working!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: