lindholmlinnea

2012-02-27
09:00:36

Training

Laddar inför kondition och ben, ett riktigt mördarpass brukar det bli! Käkade det vanliga till frukost, havregryn, banan och en proteindrink över det.

Men hursom helst, nu ca 10 timmar innan jag är på mitt kära gym är det lite APL som står på schemat, arbetsförlagt lärande. Prektik med andra ord! Ska bli kul, första dagen. Synd att alla andra är så nervösa men jag är lugn som en filbunke. Ska luncha med min vän Matilda som praktiserar på H&M. Redan bestämt mig för att jag ska ta sallad!

I viken fall som helst sk jag börja röra mig om 40 minuter. Vi säger hej så länge



                                                      Snygga ben! snygg rumpa!



Kommentar:
#1: Olive

Vems ben och rumpa? Keep it up girl <3

2012-02-28 @ 22:07:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: