lindholmlinnea

2012-02-02
22:26:04

Training
Efter skolan tog jag en kort sväng på stan, fick me dmig två nagelack hem, ganska diskreta. Fint! Hittade en jätte fin marinblå kavaj. Men jag väntar med att shoppa tills NY.
Efter skolan frös jag, låg bara hemma var inte alls sugen på att träna, men jag tog mig ner och sen kom linn då hade de tyvärr hänt en tråkig sak så vi åkte hem till mig istället och tog det lugnt, sen när hon skulle åka till sin syster så skjutsade hon ner mig iaf, kände att jag inte kunde skippa att träna. Vill jag ha resultat så måste jag köra!

Mamma har köpt hem denna olja som ska mjuka upp ärr och ta bort bristningar, någon som testat? jag kör lite på mina innerlår, där jag jag lite bristningar, så återstår att se fall det blir resultat!




Snygg bild från igår =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: