lindholmlinnea

2012-02-20
19:40:12

Träning x2
Imorse körde jag kondition 40 minuter. duschade sedan, sov sen 3,5 timmar. dog ner till gymmet till halv sex igen. värmde upp lite snabbt och körde ben, jädraaaaar vilket mördarpass. har jag inte träningsvärk imorgon vet jag inte vad jag tar mig till.

Imorgon är det iallafall överkropp som står på schemat, taggar som fan!! kör som vanligt kondition på morgonen, eller tror jag kör alltihop på morgonen. Far till Tuna Park med hanna och emma, så vet ju inte när jag kommer hem. Får se hur det blir.

När jag kom hem gjorde jag iaf i ordning lax, fu vad äckligt det är att hålla på med, och jag är inte så jätte förtjust i lax, men de var faktiskt gott när man skärde det i jätte små bitar och hade citronpeppar på de! Testade även en ny dryck från gymmet. Smakade och luktade öl, så den ska jag inte köpa igen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: