lindholmlinnea

2012-01-02
18:34:11

The city that never sleeps
Jag ser mig själv gå på Ny:s gator, med massa påsar i handen. Då måste man ju vara världens lyckligaste kvinna.
När man ha varit i staden som aldrig sover, hur blir det då att komma hem till lilla Eskilstuna? Kan aldrig tnka mig.
Jag vill dit nu nu nu, gud vad jag tjatar, men det här är något jag verkligen ser fram emot!

Sitter och kollar på sevärdheter nu, och jag blir helt till mig.

September 11' Minnet av The World Trade Center



The Emipre State Building'



The Central Park' In the middle of NY:s city



Flushing Meadows–Corona Park



Yankee Stadium' known as "The House That Ruth Built,"



Madison Square Garden'



Hela Manhattan








Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: