lindholmlinnea

2012-01-07
16:12:12

Förlåt för dålig uppdatering
Alltså, förra inlägget skulle igentligen upp vid tre, men jag glömde lägga upp bilden och publicera inlägget, sen kom det en film i vägen, wupps.. jaja, sådant som händer! Nu ska jag iallafall ta mig i kragen och hoppa in i duschen, göra mig lite fräsch, möjligtvis äta lite också, börjar bli hungrig. Drar till Nathalie ikväll, men tanke på att johan och pappa är iväg och spelar hockey, och mamma är hos sina tjejkompisar! så ja, då drar jag dit och umgås lite!  ska bli kul att träffa henne med tanke på att hon vart i London osv, har inte träffat henne på länge, jaja, vi hörs senare!

vive ama ride

Bjuder på en bild när jag var blond! även min header om jag inte har fel.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: