lindholmlinnea

2012-01-06
14:22:59

Fredag 6/1
Ska snat ta mig in i duschen, vaknade vid tolv idag med. Skönt! Gick upp, svarade på frågestunden, kände att jag behövde blogga, visst kan man göra dte när man har frågestund också, men det blir ju jobbigare för läsarna att leta upp inlägget istället för att ha de längst upp när de går in på bloggen! Åt oxfilé osv till frukost, från igår, Bästa frukosten på länge.

Skräll att man får reda på att Sverige vann via facebook istället för TV. Själv är jag ingen hockeyälskare!

Just ja! var på bio med min fina linn igår! Vi såg The girl With the dragon tatto, den var faktiskt bra, men annorlunda, det var en del i filmen som inte alls stämde osv, men hon spelade Lisbeth bra faktiskt.

Ska till Mormor vid fem hela familjen och äta. Vet inte när vi kommer hem, men kanske skulle träffa Nathalie, eller så blir det imorgon! Det återstår att se!

Bild från igår när vi var på bio
Kommentar:
#1: linn den snyggaste liber.

det var ett perfekt slut på en räddad kväll! snygg väska på bilden btw, och inte dåligt snygg tjejen är! puss på dig din L

2012-01-08 @ 23:17:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: