lindholmlinnea

2012-01-10
19:14:39

Kom hit, rör om. jag behöver något att skriva om

Var i skolan idag, som vanliiiigt. Slutade vid lunch, de var gaaanska skönt gick på stan med min vän matilda en stund efter skolan, tog bussen hem (slö!!) Sov i 1 & ½ timme (?) sover ifatt lite bara. Sedan Fixade jag till mig, Tog mig till stan, mötte två gammla klasskompisar, Ida och Jenny! kul att se att de var bra med dom!
Mötte sedan alice, Vi gick in på Expresso house, tog en vitamine reloade, eller vad satan de heter. Sedan tog jag mig till gymmet.

Överkropp + konditon

15 min cykling, igentligen 30 men jag var helt slut. Så jag orkade helt enkelt inte, det kommer!
Övningar till: rygg, bröst, mage, armar osv

Sedan bastade jag och det tog kol påmig, är helt slut och har nyss ätiti lite grann.

Ska ta och dra hem lite proteinpulver, de är sluuuuuuut.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: