lindholmlinnea

2012-01-06
13:57:03

Orkade inte vänta

SVAR PÅ FRÅGESTUND

mickan
om Frågestund!!:

Vad är ditt största intresse? :)

Hej mickan! mitt största intresse är att gymma, har tyvärr varit sjuk i tre veckor så har tyvärrfått skippa träningen då. Men är snart frisk och då sättr jag igång igen =)


anonym om Frågestund!!:

Hur länge har du bloggat?
Har du kille eller på g?
Isåfall vem?

Hej, vem du nu än är. Jag har nog bloggat i lite mer än 2 år på 4 stycken olika bloggar, först var det en blogg, också på blogg.se som jag inte kommer ihåg vad den heter, sedan vad det Ccupcaake.blogg.se sen började jag på myshowroom.se och nu är jag här. Jag har inte kille, och om jag är på g med någon, mitt svar på den frågan blir, jag vet inte. Går inte ut med namn.



Samt om Frågestund!!:


Har du någongång velat slagit dig själv i ansiktet för du gjort något dumt?;)

Haha, samt! ja de har jag väl velat! haha

anonymous om Frågestund!!:

Är du oskuld?
När förlorade du oskulden?
älskar din blogg ^^

Tänker tyvärr inte svara på dessa frågot med tanke på att jag inte ser meningen med att andra ska veta de=)


Emelie! :D om Frågestund!!:

Vilket gymnasium går du på nu igen?^^
Saknar du ridningen? Inte ens lite? :)
Vad har du för mobil? :D

Hej Emelie! jag går på Rekarnegymnasiet. Jag kan sakna ridningen vissa stunder. Men jag vill nog inte tillbaka. Jag har en HTC desire =)


Amanda om Frågestund!!:

Tycker du Rekarne är en bra skola? :) för-nackdelar!
Är det mycket press på hur man klär sig osv..?
KRAM!

Hej Amanda! Ja, jag trivs jätte bra på Rekarne, nackdelar- man hittar inte klassrummen så lätt, men man lär sig. Fördelar- det är en våning, som på eskils, har typ tusen trappor, det är rätt skönt faktiskt. haha lät som jag var skit slö där, men jaja. Klädpress vet jag inte, jag känner inte att de är det iallafall! =) KRAAAM!


rickard kilbro om Frågestund!!:

Vad gillar du mest ? :)

Att gymma skulle jag tro, För då koncetrerar jag mig bara på de, inget annat så de är skönt att kunna gå ner till gymmet


julia om Frågestund!!:

Varför bloggar du?
Vad går du för linje?
Vad gör du på fritiden? :)

Hej Julia, jag bloggar för att jag tycker det är kul, jag går Handel och administrationsprogremet på Rekarnegymnasiet. På fritiden är jag på gymmet, men det har tyvärr inte blivit av på att tag då jag varit sjuk.


ebba om Frågestund!!:

Vilket är ditt största intresse som du har haft längst? Tex om du har varit en fanatisk tågälskare sen du var 3 år gammal! ;)

Vilket julgodis gillar du bäst?
Om du var tvungen att välja en färg som du skulle ha på alla dina kläder resten av livet, vilken färg skulle du vilja ha då? (inte svart, grått eller vitt! ;))

Hello Ebba! oj, det måste vara ridning, har ridit i 8 år men slutade förra sommaren, tappade intresse. Jag gillar juleskum bäst, snna där tomtar. Skulle kunna äta hur mycket som helst. Oj vilken fråga, isåfall skulle det vara beige!


rebecca om Frågestund!!:

hur länge har du bloggat?
vad fick dig att börja blogga?
Du är sjukt söt! :)

Hej Rebecca, jag har sammanlagt bloggat i lite mer än två år. Tyckte det verkade kul att haen egen sida lixom, så då började jag blogga på blogg.se. Tack tack =)


matilda om Frågestund!!:

Om du fick önska dig 3 saker, vad skulle det vara då? :D

Pengar, kärlek, hm, svår fråga.. vet inte den tredje.. :o


danne om Frågestund!!:

har du långt hår ?

Vet inte vad du tycker är långt, men enligt mig är de kanske mellanlångt, har till axlarna? hah :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: