lindholmlinnea

2012-01-13
15:12:16

Pack my bag

Deta läsår ska jag bara okusera på träning och skolan, men när man väl säger så kommer det alltid något imellan och man blir sårad osv osv osv, så nu, stänger jag av. Ska inte bry mig om något annat än skolan. Orkar inte.

Ska packa väskan och dra mig till gymmet, där väntar intervaller med Linn, Ska ha BIP test om ca en vecka så blir att träna sönder till det, fett niceeee, hoppas jag får bra resultat, annars blir jag ledsen på min själv.

Drar en ps direkt efter träningen, sedan ska jag hem och fixa mig lite snabbt. Sedan bär det av till lillkusinen som fyller 3 barre, stor tjej nu! Tiden går så jäääkla fort, fattar inte.

Blir en plugghelg denna helg, nästa vecka blir de körigt.
tjarrrråååå



Lite oseriös dårååå, men. Tummen upp på de

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: