lindholmlinnea

2012-01-07
16:07:01

Parteeeyy
Var ju hos mormor igår, sen drog jag och johan oss till lite party! nära oss, så det var nära hem. kom hem vid ca två, det var roligt där faktiskt, men jag skyller på fullmånen att jag inte somnade fören 4. Men kan också tacka den för att jag lärde känna en jätte trevlig människa!!, sen vid sex kom pappa in vid hostmedicin och sa att jag hostade jätte mycket, vilket jag inte märkte själv. Men men, nåväl,somnade tillslut och sov till halv tolv, gick upp och åt. Somnade sedan om och gick upp för en halv timme sen.

Det är Casper på tv, ni vet spöket? jag såg de när jag var liten så nu sitter jag och kolar på de, den är ju as bra!


Denna bild får iallafall stå för igår kväll!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: