lindholmlinnea

2012-01-01
12:32:03

ser fram emot detta år
Tror de kommer bli ett rätt  bra år endå, har lagt 2011:s händelser bakom mig nu, blovkar framåt. Längtar nog mest till Mars då jag  början ska och se Avicii med fina vänner! och i slutet åker jag till New York.

Längtar verkligen till Nwe York, börjar redan nu spara pengar, helt sinnes vad jag ska shoppa. och sen har jag ju "nothing to lose" back home! 

Tänk bara!

Brooklyn bridge, som man sett i så många filmer. Och helt plötsligt ska man gå i den själv.
 


Frihetsgudinnan, det är ju bara ett måste!



Central Park, där mamma träffade Michael Douglas när hon var där. Mitt i stan är det ju som en stod skog, helt otroligt.



Det finns mycket sevärdigheter i New York, längtar verkligen!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: