lindholmlinnea

2012-01-11
18:49:37

Sur. Men endå glad :)
Jag och linn körde ett så sjukt bra pass idag, började träna ca fyra, klockan var tjugo i sex när vi slutade, cyklade, crosstrainade och sprang, måste jobba upp kondition då det är bip test om ca två veckor på idrotten. På schemat stog det 1 timmes kondition, det körde vi garanterat. Sedan bastade vi, är så sjukt nöjd.

Och tack, älskade linn för att du pushar mig, även om jag hatar dig ibland. vad skulle träningen vara utan dig? puss♥

Dock när jag kom hem förväntade jag mig mat, jag var helt slut och hade ingen allt ork i kroppen, men, så är det helt tomt i husen så står det en lapp " gör oxpytt eller omelett" något i den stilen. Och så klart väljer jag ett proteinrikt kvällsmål och kör på 3 ägg, paprika persilja och lite skinka, lightsaft och omega 3. Awesome. kör lite kvarg senare.

Vi är så snugga när vi har tränat!!


kosten osv.

Kommentarer:
#1: linn den snyggaste liber.

sjukt bra kämpat av oss! idag kör vi på ännu mera, t-agga! puss och kram.

2012-01-12 @ 13:07:58
#2: Maja

gud vad du är duktig! Du peppar mig sjukt mycket till att börja träna igen! :) Vart tränar du?

2012-01-12 @ 21:58:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: