lindholmlinnea

2012-01-04
15:18:29

The pink sky
Det blev tyvärr ingen Disney-dag med linn idag, jag var alldeles för trött och orkade inte krångla med bussar och hon hade inte lust att åka in till stan. Sitter iställer nu och kollar på The Vampire Diaries. Har inte så mycket annat för mig en sådan här dag, det är förresten jätte fint ute, rosa himmel. hihi.

Ska forsätta mysa under filten och bara ta det lugnt, men endå träkigt när de här är det enda man gjort i fyra dagar nu.. Men måste ju osm sagt bli frisk främst till skolan. Sen vill jag så fort som möjligt sätta igåg ed träningen och kosten.

Kommentar:
#1: ebba

sv: ja jag älskar färgen! :D tyckte du att min recension var bra? :D

2012-01-04 @ 17:32:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: