lindholmlinnea

2012-01-09
20:10:28

Trött Linnea
Kollar på tv, har käkat Fisk, Boccoli (hur stavas de?) och keso, vilket jag har förätit mig på så de var ingen höjdare, Till det omega 3 och pencelin.

Skolan idag var tröttsam, körde hårt på gympan, tog mig en promenix till gymmet, vilket jag allti gör, gymmade, kom hem, duschade, la mig i sängen, sov en halv timme, vilket var behövligt.

Om en timme börjar Pearl harbor, fast vet inte riktogt om jag klarar av det? De handlar ju om en tjej som har en kille, han åker iväg och ska kriga? tjejen tror att killen som är i krig dör, hon hittar en ny ich sen är han inte död. triangeldrama alltså, sen dör båda om jag minns rätt, skulle inte vilja vara i den tjejens sitts då..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: