lindholmlinnea

2012-07-16
14:05:02

told you

suger på att blogga. men när jag väl gör det går jag ju in för de. står på crosstrainern nu i 30 min, kört överkropp innan det, har bara mage kvar sen rör jag mig mot stan för några ärenden. frukost vart fil och frysta bär som jag mixade för att kunna dricka med tanke på att jag har halsfluss, ska till vårdcentralen imorgon, iallafall till lunch vart de omelett och efter det träning som sagt, efter detta pass så drar jag i mig 250 g kvarg. imorse mätte jag och vägde mig då jag under två veckor ska köra stenhårt för att se om de blir resultat. alltså inge fusk. får se hur de går men hoppas på det bästa! ha de bäst! hörs imorgon! power walkade även imorse 1h 15 min.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: