lindholmlinnea

2012-03-08
23:04:26

Big brother
Sitter och kollar på Bid Brother nu, det är ju helt vrikat. Men de är lugnt. Tränade på eftermiddagen, drog en timme på crosstrainern, riktigt skönt. Körde hårt som fan, sen lite sida och tricps, hann inte mer, vart tvungen att vara hemma till nio osv, och dessutom stänger gymmet då så. Men jag tänker köra hårt som fan imorgon, strängt med maten och sen kör jag hård träning, Ingen vila här inte.  Tror det blir morgonpromenad också! skönt, frukosten smakar himla mycket bättre då!

Men iallafall så, det här med maten, det är svårt. Det är riktigt svårt då jag en gång i tidne kunde småäta utan dåligt samvete, nu måste jag jätte dåligt när jag småätit ch tänker att man ska inte äta mer än vad man gör av med.

By the way, testade en proteinbar på vägen hem från gymmet, annar hade jag inte fått i mig några kolhydrater alls, vilket jag måste 150 g per dag. Jag vet, man behöver kolhydraten, men inte fan orkar jag ställa mig och koka ris eller spagetti när jag kommer hem från träningen 8 på kvällen, men får ta tag i det, imorgon blir det iallafall pasta då farmor kommer hit!

Drog en mil på crosstrainern tror jag.

God natt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: