lindholmlinnea

2012-03-06
22:15:34

Den sista dokusåpan!!
Sitter och kollar på den sista dokusåpan nu!!! får se om det är värt att kolla på nu, som jag har längtat! haha det är ju typ som the walking dead med massa zombisar osv, Iallafall så kollade jag nyss på sons of anarchy, det slår ju allt.

I vilket fall som helst så kom jag för en stund hem från träningen, var överkropp idag, bröst, triceps bland annat. Innan det var jag ute och sprang/powerwalkade med anna! körde utfalls steg i uppför och nerförsbacke.. mina ben... Helt okej nöjd idag iallafall!

Käkade omelett till lunch, sen till mellanmål vart det lite mandlar osv. Efter praktiken hängde jag med anna hem osv, först vart det en vända på stan, fick med mig ett par solbrillor hem faktiskt, grymt snygga!

höööörs imorogn kompisar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: