lindholmlinnea

2012-03-19
10:42:28

Eight kilometers

Börjar blogga nu igen, har ändrat min design och fräshat upp lite. Jag säger inte att det ska ändra något, men den förra var så syster och det var inte jag kändes det som.

Iallafall så sprang jag 8 kilometer igår med mamma, runt hela stan, tog 56 minuter för att vara exakt. Och då körde vi intervaller osv.  Somnade vid halv tolv. Sov till ca 8, skönt, låg kvar till halv 9 då jag hade sovmorgon till 10. Käkade gröt och 2 kiwisar imorse, och en protte drink. Gott! knatade sedan till skolan och satan vad de blåste!

Men iallafall så taggar vi ben och intervallpass efter det hämtar Linn upp mig.
Tjilevippen

Kommentar:
#1: matilda

Jag säger detsamma till dig min vän!

Så duktig du är! Hejaheja!!!

2012-03-19 @ 20:26:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: