lindholmlinnea

2012-03-25
21:35:23

En sommar i new york

sitter och kollar på bb nu, ska kolla lite walking dead sen också. Igår, lördag var jag på stan med mamma och köpte dollar, ja i vilket fall som helst så skulle jag köpa en bok till resan, när jag kom in i bokhandels stod det en rosa bok med rubriken "en sommar i new york" och jag kände att den var jag bara tvungen att ha, det visade sig att det var två delar, fick båda av mamma så håller på att läsa den första nu! Det handlar om vem Carrie i sex and the city var innan hon flyttade till new york att det var hennes dröm osv!  Dom bäckerna var bara ett måste!


Idag har jag vart barnvakt och färgat håret! Nu går vi mot ljusare tider! tack och lov, den där jävla hemska utväxten tog ju kol på mig, även om jag trivdes riktigt bra i brunt hade det aldrig funkat att ha i sommar!!
Bild får ni imorgon. puss o kram


 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: